Leverans

EXPEDITION AV DIN BESTÄLLNING. Vi strävar efter att expediera alla beställningar som mottas innan kl. 12.00 på vardagar samma dag och senast vardagen efter mottagande av beställningen. 

FRAKT. Vi använder antingen Post Danmark (Danmark) eller BRING (Norge och Sverige).  

FRAKTKOSTNADER:

Leverans Danmark: DKK 175
Leverans Sverige: SEK 320
Leverans Norge: NOK 250
Leverans Färöarna: DKK 450
Leverans Grönland: DKK 450

ORDERBEKRÄFTELSE. När du har skickat in din beställning får du ett meddelande från oss med orderstatus. Alla beställningar behandlas måndag–fredag. Om du inte är hemma och kan ta emot paketet får du information om att transportföretaget har försökt att leverera paketet samt om var och hur du kan hämta paketet. Paket som inte hämtas ut inom 20 dagar returneras till Quooker.

LEVERANS TILL EN ANNAN ADRESS. Du har möjlighet att få varorna skickade till en annan leveransadress än faktureringsadressen. Faktura skickas enbart till den e-postadress som anges som betalningsadress, vilket gör att du har möjlighet att skicka våra produkter som presenter.

BRISTANDE, FELAKTIG ELLER SKADAD LEVERANS. Om du har fått bekräftelse på leverans, men inte mottar paketet i tid ber vi dig kontakta kundtjänst via e-post [email protected] eller telefon +46 451 104 00 (vardagar 10.00–16.00). Kundtjänst kan upplysa dig om vad du ska göra.

QUOOKER-SUPPORT

SKICKA OSS ETT E-POSTMEDDELANDE
Kontaktformulär för service
RING OSS På
+45 70252040
ÖPPETTIDER
Måndag till torsdag: 10.00-16.00
Fredag: 10.00-15.00